فرماندار تفت:  روابط عمومی ها با مردم روابط صمیمانه داشته باشند


یزدفردا "فرماندار تفت گفت:مبنای حرکت و فعالیت روابط عمومیها باید خلق خوش محمدی باشد و با این خلق و خو با مردم ارتباط برقرار نمایند

 به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، " سیداحمد عبودتیان" در سومين جشنواره روابط عمومي هاي برتر شهرستان تفت و در جمع روابط عمومیهای ادارات و مدیران دستگاههای این شهرستان گفت:این درس را قبل از اینکه هر استادی به ما بیاموزد پیامبر اکرم(ص) و ائمه به ما آموخته اند که خلق و خوی خوش بهترین شیوه برای داشتن ارتباطی سالم و دو سویه است. وی افزود:برهمین مبنا مدیری که خودش با اخلاق باشد اولین کارشناس و اولین مدیر روابط عمومی اداره اش است و بدانید اگر مشکلی هم بدست شما حل نشد با یک همنشینی و همدلی ساده حداقل باعث تخلیه روحی و جسمی طرف مقابل خود شده اید. وی با بیان اینکه فعالیت ها و مشکلات باید به آگاهی مردم و مسئولین برسد گفت: بی اطلاعی و یا افراط و تفریط در سیستم اداری برنامه های مسئول اداره را دچار نوسان خواهد کرد و نمی تواند آنطور که شایسته است مشکلات را حل و فصل نماید و این وظیفه روابط عمومیهاست که از این افراط و تفریطها و بی اطلاعیها جلوگیری نمایند و با ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولین در تسریع بر رفع مشکلات اهتمام ورزند. عبودتیان همچنین با انتقاد از بعضی از رسانه ها گفت:شما باید در نظر داشته باشید که در سیستم اداری همه افراد و کارمندان زحمت می کشند و شما نباید فقط زحمات مدیر را ارائه دهید و همه خدمات را به نام مدیر رقم زنید و یکی از ابزارهای آگاهی مردم از خدمات و فعالیتهای همه جانبه دستگاهها تغییر موضع عملکرد و اطلاع رسانی روابط عمومی ها و شماهاست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا